View this email in your browser
Voorstellingsnieuws
Brief 3
 
Beste danser(s),

Nu het nieuwe jaar gestart is, kan het aftellen naar de voorstelling echt beginnen. Nog een 100-tal dagen en we staan op de planken. Iedereen is intussen begonnen met repeteren. Onze deuren blijven voorlopig toe, zo kunnen jullie dubbel en dik genieten van de mooie choreografieën en prachtige dansers tijdens de voorstelling.
 
 
Binnenkort krijgen jullie postkaarten om uit te delen en affiches om op te hangen. Laat jouw familie en vrienden weten dat onze voorstelling er aan komt! 

Aanwezigheid

Het is nu van groot belang dat je elke les aanwezig bent. Afwezigheden dienen vooraf tijdig via mail (info@dance-inn.be) of sms worden gemeld. Zo kunnen wij de docenten tijdig verwittigen. We merken dat dit nog te weinig gebeurt.

Wij moeten nog steeds enkele deelnamestrookjes ontvangen. Indien je dit nog niet gedaan hebt, gelieve het strookje dan via mail door te sturen naar inschrijvingen@dance-inn.be. 

AGENDA EN INFO

Neem er alvast jouw agenda bij voor volgende belangrijke data. 

Fotoshoot: 17 februari 2018
Alle dansers krijgen een plekje in ons programmaboekje. De groepsfoto’s worden getrokken door een professionele fotograaf. De fotoshoot zal doorgaan op zaterdag 17 februari 2018 vanaf 10u.
 
De fotoshoot gaat door in het gemeentelijk sportcentrum Koornmolen (Processiestraat 15, 1755 Gooik)
Anders dan vorige jaren worden de foto's, bij goed weer, buiten getrokken.

Je wordt 15 minuten op voorhand verwacht. Zorg dat je van thuis klaar bent met je uniform en je haartooi! Neem ook iets warm mee zodat je geen kou vat. 

OPGELET: Hieronder vinden jullie het AANGEPASTE uurschema:
UUR GROEP
10u00 G-dans
10u15 Training B+
10u30  Dames
10u45 Kinderdans Denderhoutem
11u00 Predans Denderhoutem
11u15 Klassiek kids Denderhoutem
11u30 Kinderdans Gooik
11u45 Jazz kids Denderhoutem
12u00 Predans 1 Gooik woensdag
12u15 Predans 2 Gooik  zondag
12u30 Jazz Kids Gooik woensdag
12u45 Jazz Kids Pepingen dinsdag
13u00 Street 1
13u15   Klassiek kids  
13u30 Jazz jeugd Gooik woensdag
13u45 Jazz Jeugd Pepingen Donderdag
14u00 Modern Jeugd  
14u15 Street 2
14u30  Klassiek Jeugd
14u45 Jazz A
15u00 Jazz A+
15u15 Jazz B
15u30 Klassiek A+
15u45 Klassiek B
16u00 Klassiek B+
16u15 Street 3
16u30 Modern A
16u45 Modern B
17u00 Jazz B+
17u15 Modern B+
 

Zoals eerder vermeld dienen alle dansers het juiste uniform aan te hebben voor de fotoshoot. Daarnaast moeten ze voorzien zijn van de juiste haartooi. GEEN juwelen, festivalbandjes, e.d. !!!
 
Haar:
Predans en klassiek: haar in een dot
Kinderdans, Jazz, street en modern: haar in een hoge staart (zonder loshangende delen)

Uniform:
Kinderdans: Danskledij
Predans: Roos balletpakje (geen onderbroek), geen kousen
Jazz: Zwarte jazzbroek/shortje (afgesproken in de les met dansdocent) + zwart topje van Dance-Inn
Klassiek: balletpak, kousen, schoentjes en tailleband.
Modern: Zwart shortje, zwart topje van Dance-Inn
Street: Danskledij (afgesproken met de dansdocent in de les)
 
Ticketverkoop: 21 maart 2018

Vanaf 21 maart 2018 kunnen er tickets besteld worden via de website van CC Westrand: www.westrand.be. Deze gaan snel de deur uit. Wacht dus niet te lang met reserveren!

Belangrijk om te weten is dat iedereen een ticket dient te kopen. Kinderen kunnen niet op de schoot genomen worden. Tickets voor onze voorstelling kosten 15 euro. Het tarief voor kinderen onder 12 jaar bedraagt 12 euro. 

Prégenerale repetitie: 2 april 2018
 
Datum:                Maandag 2 april van 9u. tot 20u45.: pré-generale voor alle dansers
Locatie:               Koornmolen te Gooik
Planning:             Zie voorgaande voorstellingsbrief 2

Wat moet je meebrengen?

  • Voorzie eten en drinken voor tijdens de repetitie. Geen frisdranken, maar water. Zorg voor ‘handige’ voeding (vb. Boterhammen, sandwiches, ...) zodat de dansers niet te veel kunnen morsen. Wij raden aan geen tussendoortjes met chocolade mee te geven. Het eten en drinken moet in een rugzakje meegegeven worden aan de dansers. Er kan ter plaatse niets aangekocht worden. 
  • Er wordt binnenkort een lijst doorgestuurd met hierin de kledij vermeld die zij zelf dienen te voorzien.
  • Het wordt een leuke, maar lange repetitiedag. Iedere danser brengt best iets mee om zich in stilte bezig te houden. De jongsten mogen rustige spelletjes spelen of kleuren. Schrijf overal wel duidelijk de naam van de danser in/op. Waardevolle voorwerpen laat je best thuis!!
Enkele afspraken:
  • Kom reeds in dansoutfit. Zo verliezen we minder tijd met omkleden. 
  • De ouders worden niet verwacht tijdens de repetities tenzij je je opgegeven hebt om te helpen. De kinderen worden alleen maar afgeleid als er te veel ouders rondlopen + dan is de verrassing er ook af ☺. 
  • De dansers worden op vaste momenten opgehaald. Dit wil zeggen, voor dansers uit deel 1 om 15u45 u en voor dansers uit deel 2 om 20u45. 

WIE KAN ONS HELPEN? 
Afbeeldingsresultaat voor we need you

Helpende handen:

Wij willen er een spetterend spektakel van maken. Jammer genoeg kunnen we dit niet alleen. Wij hebben JOU nodig! Alle hulp, groot of klein, is meer dan welkom!
 
Er zijn taakjes genoeg, voor ieder wat wils:
 
  • Wij zoeken nog heel veel helpende handen om de dansers te begeleiden tijdens de repetities en voorstellingen. Wil jij ervoor zorgen dat het achter de schermen niet ‘in het honderd loopt’?
 
  • Wij zijn volop bezig met het maken van kostuums. Heb je een naaimachine en help je graag mee?
 
  • We zijn ook op zoek naar mensen die overweg kunnen met make up voor het schminken van de dansers tijdens de voorstellingen. Kan jij ons hierbij helpen?
 
  • Na de voorstelling zijn er heel wat kostuums die gewassen moeten worden. Heb jij nog een plekje in jouw wasmand?
 
 
Vul hier jouw gegevens in en dan nemen wij verder contact op met jou.
 
Sponsors:
 
Een voorstelling kost uiteraard een heleboel centjes. Daarom zijn we op zoek naar sponsors. Wil je hierbij helpen? We kunnen zeker alle steun gebruiken! Misschien ben jij wel zelfstandige of ken je mensen die hun zaak graag voorstellen in het programmaboekje van Dance-Inn?
 
Neem dan contact op met Nicole Pessemier via  bestuur@dance-inn.be. Zij zorgt voor de nodige opvolging. 
 
INFO?

Heb je nog andere vragen? Stel ze gerust aan de dansdocenten of mail ze naar info@dance-inn.be. Wij helpen jullie graag verder!
 
Let op! Docenten@dance-inn is niet langer in gebruik. Gelieve zich te wenden tot info@dance-inn.be
 
 
Het docententeam en het bestuur
 
Dance-Inn vzw
Volg ons op Facebook